سئو صنایع چاپ و بسته بندی سینا (سیناپکینگ)

انجام پروژه سایت سیناپکینگ به نشانی sinapacking.com از اردیبهشت ماه سال 1399 آغاز شد و تا حال حاضر نیز به جهت تجربه موفق و رضایت کارفرما در دست انجام است. این سایت پس از بهینه سازی های گسترده، هم اکنون در کلمات پر رقابت، رتبه های مناسبی کسب نموده و رشد بالای ایمپرشن و کلیک پس از گذشت زمان مقرر در این پروژه بسیار مشهود است.

چالش اصلی در این پروژه، سئو داخلی و عدم پشتیبانی سایت توسط طراح آن بود. بعد از بهینه سازی داخلی و موارد همچون اصلاح ساختار لینک دهی داخلی، صفحات بیشمار 404، تصحیح متاتگ های مورد نیاز و نصب موارد ضروری روی وبسایت، نوبت به سئو خارجی، مباحث برندینگ و لینک بیلدینگ رسید. بعد از گذشت حدود 3 ماه از پروژه نتایج فعالیت ها نمایان شد و در کلماتی مناسب جایگاهی که زمانی از دست رفته بود را بدست آوردیم. اما این کافی نبود…

با تلاش مستمر و گذشت زمان، این وبسایت در کلمات کلیدی مهم و پر رقابتی مانند “هولوگرام”، “برچسب اموال”، “بسته بندی”، “لیبل پشت چسب دار”، “هاردباکس”، “سفارش و چاپ هولوگرام”، “چاپ افست” در صفحه اول و جزو لینک های 1 تا 3 قرار گرفت. تصاویر رشد این پروژه را میتوانید در گالری تصاویر مشاهده کنید.

یکی دیگر از معیار های رشد سئو سایت، گوگل سرچ کنسول یا ابزار گوگل وبمستر است. به عنوان مثال در 6 ماه گذشته میزان ورودی این سایت از گوگل حدود 30 تا 60 نفر در روز بوده (ایمپرشن حدود 600) و در تاریخ فوریه 2022 ورودی این سایت از گوگل بین 500 تا 600 نفر میباشد. (ایمپرشن حدود 16000)

در این پروژه تجربه رشد بیش از 1000 درصدی کلیک و ایمپرشن بعد از 6 ماه را شاهد بودیم.