سئو سایت مدحت وود

گروه بازرگانی مدحت وود MedhatWood از سال ۱۳۹۴ به طور رسمی اقدام به واردات عمده انواع پلای وود (تخته چندلایی) و چوب‌های صنایع مختلف در ضخامت و ابعاد گوناگون از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی و چین نموده است و توانسته است با ایجاد انبار بزرگی از محصولات پاسخگوی کامل نیازهای پیمانکاران و صنعتگران عزیز در سراسر کشور گردد و در سایه واردات مستقیم و بدون واسطه از بزرگترین برندهای تولیدی دنیا، توانسته است محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

اولین اقدام در سئو وبسایت مدحت وود، تست سرعت لود سایت و اصلاح آن بود. بهبود سرعت لود سایت، یکی از مهمترین فاکتورها برای کسب رضایت کاربران و کاهش نرخ خروج از سایت است و بر همین اساس، یکی از اصلی ترین اقدامات در جهت بهینه سازی سایت به حساب می آید. از طرفی دیگر، ریدایرکت نمودن لینک هایی که بنا به هر دلیلی از صفحه وبسایت حذف شده اند نیز راهکاری برای جلوگیری از افت رتبه است. به همین منظور، تمامی صفحاتی که دارای ارور 404 بودند نیز شناسایی شده و با اعمال ریدایرکت، به صفحات دیگر منتقل شدند.

پس از اتمام بهینه سازی های فنی سایت، نوبت به تولید محتوای محصولات و مقالات رسید که با تحقیق کلمات کلیدی پر سرچ و بررسی سایت رقبا، انجام شد. تمامی این عوامل به علاوه لینک سازی های خارجی انجام شده، موجب شد تا سایت مدحت وود پس از گذشت مدت زمان نزدیک به شش ماه با سرچ کلمات کلیدی پر رقابتی مانند “پلای وود”، “پلی وود”، “تخته چندلایی چیست”،”انواع پلای وود”، “پلای وود چیست”، رتبه های 1 تا 3 را به خود اختصاص دهد.