عکاسی برند پادینا

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف با بهره گیری از متخصصین عکاسی و شبکه های اجتماعی از زمستان سال 98 به معرفی برند با سابقه پادینا در پلتفرم های آنلاین پرداخت. در عکاسی از محصولات پادینا، عکاسان ما کوشیده اند که مواد طبیعی به کار رفته در هر محصول را به عنوان یکی از عناصر دکور عکاسی به کار ببرند و با تاکید بر سلامت محصولات به خلق تصاویر هنرمندانه و زیبا بپردازند.

عکاسی تبلیغاتی افزون بر روشی جهت نمایش ویژگی های شاخص محصولات و معرفی آن ها، حرفه ای هنرمندانه است که به خلاقیت بالایی نیاز دارد. تیم عکاسی ایران وب لایف از بین خلاق ترین عکاسان تبلیغاتی انتخاب شده اند تا بتوانند جهت جذب مخاطب جوان در دنیای پر رقابت تبلیغات در حال حاضر ایران گام بردارند.

تیم تولید محتوا اینستاگرام ما همراه با تیم عکاسی به تولید محتوای مستمر در این شبکه اجتماعی پر مخاطب پرداخت و در مدت کوتاهی توانست بیش از 14 هزار دنبال کننده فعال جذب نماید. با توجه به رشد روز افزون تبلیغات در پلتفرم های آنلاین، اهمیت تهیه تصاویر خلاقانه بیش از گذشته حائز اهمیت است. برند پادینا با بهره گیری از کارشناسان ما توانست در دنیای تبلیغات امروز رقابت کند و به افزایش مخاطبان و مشتریان خود بپردازد.

جهت مشاهده تصاویر عکاسی محصول برند پادینا، به بخش گالری تصاویر مراجعه کنید.