دیجیتال مارکتینگ برند لورینت

برند لورینت یکی از برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است که پس از 30 سال سابقه، سرانجام از زمستان سال 1398، پا بر عرصه بازاریابی دیجیتال گذاشته و خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ خود را شامل مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام و دیجیتال برندینگ، بر عهده شرکت ایران وب لایف گذاشته است.

مهمترین مرحله در بازاریابی دیجیتال، شناخت و آنالیز جامعه هدف است ک در انتخاب استراتژی و ایده پردازی بسیار موثر خواهد بود. بر همین اساس، پیش از شروع پروژه، ابتدا بررسی های لازم، جهت شناسایی مخاطبین برند لورینت انجام شد. پس از این مرحله، نوبت به  تولید محتوای حرفه ای رسید. از این رو، تمامی تصاویر مربوط به محصولات، با استفاده از دکورهای مرتبط عکاسی شد و یا با استفاده از روش های نو و خلاقانه، برای بارگذاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیزاین و آماده شدند.

اینستاگرام لورینت

علاوه بر این، با توجه به زمینه فعالیت برند مورد نظر، از عکاسی مدل نیز برای معرفی محصولات استفاده شد. لازم به ذکر است که تمامی تصاویر مربوطه پیش از استفاده، توسط کارفرما تایید شده و سپس بارگذاری شده اند. بکارگیری روش های جذب مخاطب مانند برگزاری کمپین های تبلیغاتی، برگزاری مسابقات، اعمال تخفیف های ویژه، طرح پرسش و پاسخ و … همگی از اقداماتی هستند که در جهت دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ، انجام شده است.