دیجیتال مارکتینگ شرکت پاکسان

همان طور که می دانید در عصر حاضر، نقش شبکه های اجتماعی در بازارهای تبلیغاتی بسیار چشمگیر بوده و بر کسی پوشیده نیست. شرکت پاکسان نیز به عنوان یک برند مطرح و نام آشنا، از این تاثیر غافل نبوده و از مهرماه سال 1399، تاکنون، تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را از جمله مدیریت صفحه اینستاگرام، به تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت ایران وب لایف واگذار نموده است. تیم دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، با رعایت اصول تبلیغات در فضای مجازی و همچنین بکارگیری از روش های نوین، تلاش نموده تا در راستای جذب هر چه بیشتر مخاطبین این شرکت اقدام نماید.

پس از بررسی و شناخت جامعه هدف، مهمترین و اصلی ترین قدم ها در جذب کاربران فضای مجازی، تولید محتوای حرفه ای و استفاده از تصاویر خلاقانه با زیبایی بصری بالاست. از این رو، با بررسی دقیق هر محصول تولیدی از شرکت پاکسان و شناسایی مخاطبین مربوطه، اقداماتی در زمینه طراحی و خلق تصاویری نوآورانه انجام گرفت. این اقدامات شامل عکاسی، دکور و دیزاین تصاویر محصولات، موشن گرافیک و تیزر می باشد که با استفاده از برند پاکسان، در قالب پست و استوری در صفحه اینستاگرام منتشر شده است.

اینستاگرام پاکسان

علاوه بر این، به منظور ارتباط صمیمی تر و جذب بیشتر مخاطبین، از برگزاری مسابقات ماهانه استفاده شد. شرایط در نظر گرفته شده برای شرکت در این مسابقات به نحوی بود که منجر به جذب مخاطب جدید شود. استفاده از استوری های تعاملی و طرح پرسش از مخاطبین نیز از دیگر اقدامات جهت افزایش مخاطبین شرکت پاکسان بود.