سئو سایت کارترزلند

فروشگاه کارترزلند بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی لباس نوزاد و کودک با برند کارترز و همچنین فروش اقلام ضروری سیسمونی نوزاد از قبیل سرلاک خوری، بند پستانک، مسواک بچگانه،ناخن گیر نوزاد و … با برندهای مطرح جهانی، با گستره‌ای از کالاهای متنوع و با کیفیت، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

اولین قدم در انجام این پروژه، تکمیل نمودن سایت و بارگذاری محتوای محصولات بود که پس از نگارش توسط کارفرما، با بکارگیری کلمات کلیدی مناسب و رعایت اصول سئو محتوا، ویرایش و بارگذاری شدند. با توجه به عدم رضایت کارفرما مبنی بر استفاده از ریپورتاژ خبری، سئو سایت صرفاً با نگارش مقاله های متعدد و لینک سازی های خارجی انجام شد. برای این منظور، ابتدا با بررسی کامل نحوه عملکرد رقبا و نتایج سرچ گوگل، موضوع مقاله ها بر اساس عبارات پر سرچ مرتبط با کودکان و نوزادان انتخاب شد و پس از آن محتواهای مربوطه نگارش شدند.

پس از انجام موارد فوق، با مقایسه میزان کلیک و ایمپرشن سایت در بازه زمانی شش ماهه، رشد قابل توجهی در میزان ایمپرشن و کلیک سایت مشاهده شد؛ به طوری که تعداد کلیک های سایت از تعداد 140 کلیک در روز به 500 کلیک ارتقا پیدا کرد. علاوه بر این، میزان ایمپرشن سایت نیز در مدت زمان شش ماه، از تعداد 700 مرتبه در روز به 8000 مرتبه افزایش پیدا کرد.

بر این اساس، پس از گذشت مدت زمان 6 ماه، وبسایت کارترزلند با سرچ کلمات کلیدی پر رقابتی همچون “لیست خرید سیسمونی نوزاد”، “سرهمی”، “سرهمی دخترانه”، “سرهمی پسرانه”، “کاپشن کودک”، در صفحه اول گوگل قرار گرفت. هم اکنون این پروژه به مدت بیش از 2 سال است که به کارفرما تحویل داده شده است.