شرکت شیمیایی بهداش

طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکتی “بهداش” بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس، در آبان ماه سال ۱۳99 آغاز شد. وبسایت مذکور دارای ۳ صفحه استاتیک و ۲۰ صفحه داینامیک است که با صرف حدود ۱۵۰ ساعت برای طراحی ظاهر سایت و ۴۰ ساعت برای پیکربندی امنیتی،  سئو و بهینه سازی، در دی ماه سال ۱۳۹۹ در دامنه behdashco.com به بهره برداری رسید. از ویژگیهای مهم این سایت می توان به  جذابیت های بصری و سرعت بارگذاری بسیار بالا نام برد.

وبسایت بهداش در دسته وبسایت های شرکتی است که در پلن حرفه ای ایران وب لایف طراحی و اجرا شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این وبسایت می توان به استفاده از اسلایدر حرفه ای، دکمه سرچ باز شونده به صورت تمام صفحه و با افکت های جذاب، اشاره کرد. جدا از این، در طراحی وبسایت بهداش از افکت های پارالاکس و کاروسل جهت نمایش مختصری از محصولات سایت در صفحه اصلی استفاده شد. با استفاده از افکت های انیمیشنی در بخش فوتر نیز امکان دسترسی سریع به محصولات فراهم شد.

در زمینه شناخت بیشتر مجموعه و جلب اعتماد کاربر، کارخانه های مختلف شرکت به صورت حرفه ای در تب های متوالی معرفی شدند. تندیس ها و دست آورد های شرکت نیز به صورت شناور و منظم با قابلیت نمایش در لایت باکس، نمایش داده شدند. در همین راستا، محتواهای مربوط به ارزش های سازمانی و چشم انداز نیز جهت مطالعه آسان تر به صورت تب و در فضای کمی ارائه شدند. از دیگر اقداماتی که جهت تعامل بیشتر با مخاطبین انجام شد، معرفی اعضای هیئت مدیره بود که به همراه عکس در صفحه درباره ما معرفی شدند.

از دیگر ویژگی های وبسایت بهداش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لینک دهی حرفه ای صفحات با قابلیت جا به جایی به قسمت های مختلف در صفحات مختلف
  • نمایش مقالات به صورت اسلاید های کوتاه در صفحه اصلی
  • قابلیت لایک کردن و تعامل مخاطب با مقالات
  • نمایش تعداد لایک ها و کامنت های هر مقاله در صفحه آرشیو
  • نمایش و قابلیت لایک و کامنت گیری به صورت چسبان در سایدبار مقاله