طراحی سایت فروشگاه لوازم التحریر پنولینو

ماموریت اصلی فروشگاه اینترنتی پنولينو، ارتقاء سطح بهره مندی از محصولات و خدمات مرتبط با حوزه لوازم التحریر از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارسال سریع و راحت آن است چرا كه ارتباط با مشتريان براي پنولينو فقط يك شروع است.

وبسایت پنولینو از دسته وبسایت های فروشگاهی است که با استفاده از مگا منو ساده، قابلیت نمایش دسته بندی محصولات را داراست. پنولینو، با امکان ثبت موقعیت دقیق کاربر روی نقشه، ثبت سفارش را برای کاربران بسیار آسان نموده است. علاوه بر این،  بکارگیری از پروفایل کاربری حرفه ای با قابلیت نمایش علاقمندی ها، آدرس ها، اطلاعات شخصی و سفارشات گذشته نیز در سهولت استفاده از پنل کاربری، بسیار موثر بوده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، امکان مرتب سازی محصولات بر اساس انواع ویژگی ها از جمله موجود و یا ناموجود بودن و همچنین دانلود کاتالوگ اورجینال محصولات به همراه ضمانت هر محصول، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد وبسایت پنولینو می باشد. وبسایت پنولینو با نمایش نمودار قیمت در بازه های زمانی مختلف، خریدار را از نوسانات قیمت محصول آگاه می سازد.

ارسال کد پیگیری پس از خرید محصول، امکان پیگیری کالای سفارش داده شده را توسط مشتری فراهم نموده و موجب اعتماد و اطمینان بیشتر خریدار می شود. طراحی این وبسایت به نحوی بوده است که پس از انجام خرید و یا ثبت سفارش، پیامکی جهت اطلاع رسانی به مشتریان و همچنین مدیر سایت، ارسال خواهد شد.

از دیگر ویژگی های وبسایت پنولینو قابلیت نظردهی بر اساس شاخص های امتیاز دهی دقیق به هر محصول، با توجه به ویژگی های محصول، می باشد. لازم به ذکر است که به منظور جلب اعتماد بیشتر مخاطبان، امکان تشخیص نظر خریدار از نظر کاربر عادی نیز در صفحه محصولات فراهم شده است. برای تایید نظرات سایر مخاطبان قابلیت ثبت امتیاز برای نظرات نیز ایجاد شده است.