طراحی سایت گروه صنعتی تنسر

برند تنسر با حضور در بازار ابزارآلات ابتدا به تامین محصولاتی از جمله جعبه ابزار تنسر در انواع مختلف، ابزارآلات دستی، سمباده ها، تیغه های گرانیت بر، کارواش خانگی و… آغاز گردید و با ارائه ابزارآلات در فروشگاه ها و توزیع در بازار با محوریت فروشگاه مرکزی و در بازار اصفهان به فروش و بازاریابی این محصولات پرداخت. پس از آشنایی بیشتر با تامین کنندگان و تولید کنندگان ابزارآلات در کشور چین و تجربه محصولات با کیفیت نسبت به محصولات بی کیفیت ایرانی و چینی با تمرکز بر انواع قفل های حیاطی، کتابی و… شروع به برنامه ریزی اولیه بر مبنای مهندسی محصول و تحقیقات در خصوص متریال و مکانیزم های بهینه ساخت کرد ودر این بخش به کار خود ادامه داد.

وبسایت تنسر لاک از دسته پروژه هایی بود که در پلن حرفه ای ایران وب لایف و در قالب یک پروژه شرکتی، طراحی و اجرا شد. استفاده از اسلایدر چند لایه و حرفه ای در صفحه اصلی، طراحی مینیمال تصاویر محصولات، همچنین قابلیت بزرگنمایی فوق العاده بالای تصاویر، وجه تمایز این وبسایت از سایر وبسایت های مشابه خواهد بود. علاوه بر این، بکارگیری از سربرگ های انیمیشن دار، در جذاب تر شدن صفحات وبسایت کمک شایانی کرد. از دیگر مشخصات وبسایت، می توان به طراحی صفحه “درباره ما” با استفاده از استاتیستیک های شمارنده اعداد، اشاره نمود.

در طراحی این پروژه، به منظور افزایش سرعت لود سایت و در نتیجه رضایت بیشتر کاربران، از بارگذاری تنبل، برای صفحه گالری تصاویر استفاده شد. به منظور سهولت بیشتر برای استفاده کاربران و همچنین تیم سئو، از صفحات مجزا برای دسته بندی محصولات و همچنین قرارگیری دقیق توضیحات هر دسته در کنار محصول مورد نظر، استفاده شده است. علاوه بر این، در هنگام خرید، مشخصات دقیق هر یک از محصولات نیز در تب جداگانه ای به نام اطلاعات بیشتر، نمایش داده شده و امکان ثبت امتیاز برای محصولات در هنگام نظردهی نیز وجود دارد.