عکاسی محصول اوبلاک واچز

برند اوبلاک در سال 2019 در سه کشور ایران، چین و استرالیا توسط برادران مقدم به ثبت رسیده است. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در شهر مشهد واقع شده است.

از آنجا که اوبلاک برندی نوپاست، مدیران آن تلاش فراوانی دارند تا حداکثر کیفیت و متریال را همراه با بهترین خدمات پس از فروش و قیمت های اقتصادی در اختیار عموم مردم قرار دهند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه های بسیار زیاد، ساعت های مطابق با سلیقه خود را از میان مدل های متنوع و به روز این برند انتخاب کنند.

ناگفته پیدا است که عکاسی از محصولات لوکس مانند ساعت برای تولید کنندگان برند تا چه حد تخصصی و مهم است. این عکسها تاثیر زیادی در انتخاب نهایی مخاطب و افزایش فروش خواهد داشت، پس لازم است عکسهایی بی نقص و حرفه ای تهیه شود.

بحث کیفیت همیشه در عکاسی حرفه ای مطرح بوده است. بسیاری از فروشندگان ساعت در اینستاگرام عکس های مورد نیاز را خودشان با استفاده از موبایل یا دوربین های DSLR ارزان قیمت تهیه می کنند، اما برندهای تولید کننده ساعت، عکاسی از محصولات خود را به عکاس یا استدیوهای حرفه ای می سپارند، چرا که خوب می دانند حرفه ای ها گذشته از تجربه و تخصص از تجهیزات پیشرفته و به روز برای تهیه عکسها استفاده می کنند.

در عکاسی از برند اوبلاک استفاده از المان های چوب، سنگ و آب به کار گرفته شده است که برای القای حس سر سختی و ضد آب بودن محصول، عکاسی از ساعت چالش های بسیار زیادی به همراه خود دارد. تیم استودیو ایران وب لایف با داشتن دانش و تسلط کافی از نور باعث ثبت عکس هایی جذاب از این برند شده است. برای نورپردازی از هر کدام از محصولات به دلیل جنس منحصر به فرد و چالش برانگیز شیشه، استیل و فلز نیاز است که قسمت های مختلف محصول به صورت جداگانه نورپردازی شده و عکس های مختلف باهم کامپوزیت شوند. اینجا علاوه بر تجهیزات حرفه ای و دانش کافی بر زبان نور به ویرایش حرفه ای محصولات و تسلط بر چگونگی کامپوزیت کردن شات های مختلف نیز نیاز می باشد.

عکس ها با توجه هویت بصری برند در تم دارک عکاسی شده و همچنین از مدل زنده برای عکاسی به منظور تحریک احساسات بیننده و ایجاد نیاز و تمایل برای خرید و همچنین درک صحیح سایز و مقیاس واقعی محصول، استفاده شده است.