عکاسی برند بیس کالر بیوتی

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف مدیر پروژه عکاسی محصولات بیس کالر بیوتیبیس کالر بیوتی با بهره گیری از عکاسان حرفه ای توانسته است از زمستان 98 تا به امروز چندین هزار دنبال کننده به دنبال کننده های شبکه های اجتماعی بیس کالر بیوتی بیافزاید.

تیم ایران وب لایف در عکاسی تبلیغاتی این برند در سبک لایف استایل با استفاده از رنگ های متنوع به القای حس جوانی پرداخته است تا برای این برند آرایشی مخاطبان جوان را جذب نماید. محصولات متنوع بیس کالر بیوتی هرکدام با خلاقیت عکاسان ایران وب لایف با نمادهای مختلفی به مخاطب معرفی شده اند. استفاده از رنگ های متنوع در عکاسی از محصولات بیس کالر بیوتی از اهداف عکاسان تیم ایران وب لایف بوده است.

در عکاسی تبلیغاتی از محصولات بیس کالر بیوتی عکاسان ما با بهره گیری از نورپردازی و سایه، چیدمان عناصر همگون و استفاده از مدل، به خلق تصاویری زنده از محصولات این برند آرایشی پرداخته اند. یکی از اهداف مهم تیم عکاسی تبلیغاتی ما، حس بخشی به محصول و القای حس هایی همچون جوانی، آزادی و زیبایی به مخاطب می باشد.

در عکاسی از محصولات بیس بیوتی بر حس جوانی و نشاط تاکید شده است و طی فعالیت در شبکه های اجتماعی توسط ایران وب لایف، با این تصاویر به تولید محتوای با کیفیت پرداخته شده و این امر باعث افزایش مشتریان و مخاطبان این برند آرایشی شده است.

جهت مشاهده تصاویر عکاسی محصول برند بیس کالر بیوتی، به بخش گالری تصاویر مراجعه کنید.