پایگاه خبری شجرنیوز

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

وبسایت خبری شجر نیوز در قالب یک پروژه شرکتی، در پلن حرفه ای شرکت ایران وب لایف، طراحی و توسعه یافت. اجرای وبسایت روی سریع ترین و آخرین نسخه php (نسخه 8) صورت گرفت و در طراحی آن از آخرین نسخه amp، جهت افزایش سرعت و کیفیت ارائه مطالب سایت، استفاده شد. علاوه بر این، قابلیت محتوا گذاری با روش های آسان تر، با استفاده از آخرین نسخه ادیتور گوتنبرگ، یکی دیگر از ویژگی های برجسته وبسایت شجرنیوز است.

طراحی وبسایت شجرنیوز به طوری صورت گرفت که با استفاده از 2 حالت مختلف شب و روز، امکان مطالعه آسان تر را هم برای خوانندگان سایت و هم برای پیشخوان مدیریت، فراهم نماید.

داشتن مگا منو فوق حرفه ای وبسایت، با قابلیت نمایش خلاصه محتوای هر دسته بندی، سبب سهولت در دسترسی به محتواهای مربوطه و رضایت بیشتر مخاطب خواهد شد. علاوه بر این، به منظور ایجاد تمایز بین محتوا های مهم تر از سایر محتوا ها، از تگ های کوچک رنگی نیز استفاده شد.

قابلیت هایی نظیر صفحه بندی ابزارک ها جهت نمایش بهتر و بیشتر محتوا در فضای کمتر، امکان درج جدول در محتوا و به اشتراک گذاری قسمتی از متن نوشته، محاسبه زمان تقریبی مطالعه مطلب، از دیگر مواردی است که وبسایت شجرنیوز را از سایر سایت های خبری متمایز می نماید.

با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی، در طراحی سایت شجرنیوز از قابلیت هایی همچون استفاده از  دکمه اشتراک گذاری چسبان جهت به اشتراک گذاری سریع مطالب در شبکه های اجتماعی، نمایش تعداد مخاطبان هر کدام از شبکه های اجتماعی در نوار کناری سایت، لینک مستقیم به شبکه های اجتماعی در منو موبایل، استفاده شده است. علاوه بر این امکان نمایش به روز و اتوماتیک پست های اینستاگرام در قسمت فوتر سایت به شکل تصاویر متوالی، وجود دارد.

یکی از بهترین موارد در افزایش خوانایی مطالب سایت، استفاده از طرح های جدید و مدرن برای نوشته های سایت است. با طراحی جذاب ابزارک ها در وبسایت شجرنیوز و ایجاد تفاوت در نوع نوشته ها (عکس، متن یا فیلم) به اهمیت این موضوع پرداخته شده است.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های وبسایت شجرنیوز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • دارای قابلیت ایمیل مارکتینگ و ارسال اخبار و مطالب به صورت خبرنامه ایمیلی
  • پشتیبانی از مطالب دارای ویدئو و نمایش ویدئو مطلب به صورت چسبان در تمام طول مطالعه نوشته
  • جستجو زنده ایجکسی
  • قابلیت ارسال پوش نوتیفیکشن
  • نمایش اتوماتیک تبلیغات در بین محتوای سایت
  • قابلیت تشخیص مسدود کننده تبلیغات و پاپ اپ تذکر غیر فعال سازی آن
  • دارای هدر چسبان در موبایل و دسکتاپ جهت دسترسی سریع تر و آسانتر
  • صفحه ساز اختصاصی جهت چیدمان راحت تر نوشته های سایت
  • قابلیت استفاده از گیف و تصاویر متحرک در داخل مطالب سایت
  • قابلیت امتیاز دهی به مطالب سایت و نمایش ان در نتایج جستو جو گوگل

لازم به ذکر است که کار فرما نیز پس از طی جلسات آموزشی استفاده از سایت را، هم از نظر ظاهری و هم از نظر کاربری در بخش مدیریت آزمایش می کند.