گروه بازرگانی مدحت وود

گروه بازرگانی مدحت وود MedhatWood از سال ۱۳۹۴ به طور رسمی اقدام به واردات عمده انواع پلای وود (تخته چندلایی) و چوب‌های صنایع مختلف در ضخامت و ابعاد گوناگون از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی و چین نموده است و توانسته است با ایجاد انبار بزرگی از محصولات پاسخگوی کامل نیازهای پیمانکاران و صنعتگران عزیز در سراسر کشور گردد و در سایه واردات مستقیم و بدون واسطه از بزرگترین برندهای تولیدی دنیا، توانسته است محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکتی “مدحت وود” در آبان ماه سال 1398 براساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس و سیستم فروش ووکامرس شروع و در دی ماه سال 1398، با صرف حدود 70 ساعت برای طراحی ظاهر سایت و حدود 50 ساعت برای پیکربندی امنیتی، سئو و بهینه سازی، در دامنه medhatwood.com به بهره برداری رسید.

وبسایت مدحت وود شامل 7 صفحه استاتیک و 10 صفحه داینامیک است و از ویژگی های بارز آن می توان به طراحی مینیمال، استفاده از اسلایدر ساده در صفحه اول و بکارگیری از رنگبندی متناسب با رنگ سازمانی، نام برد. علاوه بر این، قابلیت بزرگنمایی فوق العاده بالای محصولات جهت نمایش جزئیات و زیبایی های محصول نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که وبسایت مدحت وود را از سایر وبسایت های مشابه متمایز نموده است.

طراحان وبسایت مدحت وود، علاوه بر زیبایی بصری، به سهولت در دسترسی کاربران به صفحات مختلف سایت نیز اهمیت داده و به منظور بهینه سازی سرعت لود صفحه، از قابلیت بارگذاری تنبل (lazy load) برای صفحه گالری تصاویر استفاده نمودند. لازم به ذکر است که استفاده از قابلیت امتیاز دهی به محصولات در هنگام نظردهی و همچنین قرارگیری توضیحات دسته بندی در کنار هر محصول، کمک بسیاری به سئو وبسایت خواهد کرد.