گروه شرکتهای فولادیار

شرکتهاي پرتو صنعت جنوب و آوا تجارت زرين ، در سال 1395 به دليل نياز بازار به محصولات فولادي توليد شده از ورق هاي سرد و گالوانيزه و رنگي مبادرت به تاسيس شرکت توليدي و صنعتي گروه فولاديار کوروش نمودند. سایت این گروه با نام فولادیار توسط تیم ایران وب لایف در سال 99 طراحی و راه اندازی شده است

وبسایت شرکتی “فولاد یار کوروش” از دسته وبسایت های شرکتی است که در پلن حرفه ای شرکت ایران وب لایف طراحی و توسعه یافت. در طراحی این سایت، جهت دسترسی آسان تر به تعداد زیاد زیر منوها، از مگا منو بسیار ساده استفاده شده است. علاوه بر این، برای دسترسی راحت تر به صفحه منو و سایر صفحات، از هدر چسبنده بهره گرفته شده است.

اسلایدر استفاده شده در طراحی سایت، قابلیت استفاده از عنوان و زیرعنوان داشته و امکان قرار دادن دکمه لینک به صفحه مورد نظر را نیز دارد. علاوه بر این، استفاده از افکت های پارتیکل با تکنولوژی جاوا اسکریپت در اسلایدر سایت، با قابلیت تعامل با حرکت موس، در زیباتر کردن ظاهر سایت بسیار موثر بود.

یکی دیگر از ویژگی های وبسایت فولاد، امکان رمزگذاری صفحات است. بر همین اساس، جهت خصوصی سازی لیست قیمت های سایت، صفحات و نوشته ها همگی رمزگذاری شدند.

از دیگر ویژگی های وبسایت فولاد می توان به استفاده از کاروسل لوگوی و همچنین استفاده از فرم تماس با قابلیت دریافت پیام های کاربران اشاره کرد.