عکاسی برند لورینت

لورینت یک برند قدیمی است که محصولات آرایشی خود را در دسته بندی های آرایش مو، صورت، لب، چشم و ناخن، با بهترین کیفیت ممکن برای مصرف کنندگان خود تولید وبه بازار عرضه کرده است.

عکاسی لوازم آرایشی و بهداشتی دارای حساسیت های بسیاری است. در مورد این محصولات نیز نمایش با کیفیت و خروجی رنگ های واقعی محصول می تواند مهمترین نکته باشد. تصور کنید عکسی از یک محصول رژ لب با رنگ قرمز، با اشتباه در نورپردازی و ادیت با رنگ صورتی در فروشگاه اینترنتی قرار بگیرد؛ بی شک این محصول پس از خرید غیرحضوری و دریافت بازگشت محصول و نارضایتی خواهد داشت. به همین دلیل باید به خروجی رنگ و کیفیت عکس این محصولات دقت و توجه زیادی کنید. تیم عکاسی ایران وب لایف علاوه بر استفاده از تجهیزات تخصصی نورپردازی برای داشتن خروجی با رنگ کاملا واقعی از کالر چکر استفاده مینماید.

رنگ ها با توجه به هویت بصری برند لورینت انتخاب شده و فضاسازی با ایده های خلاقانه برای جذب جامعه هدف که خانم های جوان و خاص پسند هستند، انجام شده است. علاوه بر این، برای برند لورینت پروژه هایی با مدل های حرفه ای در نظر گرفته شد و نمایش محصول با تاثیری که روی مدل داشت، باعث تاثیرپذیری بیشتر مشتریان از محصول شد. استفاده از مدل های زیبا در این زمینه می تواند قدرت گیرایی عکس را چندین برابر کند.