سئو سایت فوراور ایران

فروشگاه اینترنتی فوراور ایران با استفاده از تکنولوژی روز و همچنین نیروی متخصص، برترین فروشگاه محصولات فوراور بوده و امکان خرید محصولات فوراور لیوینگ را در تمام نقاط ایران فراهم نموده است.

در شروع پروژه، با بررسی دقیق وبسایت فوراور، مشکلات مربوط به سئو داخلی اصلاح گردید. پس از اتمام اقدامات مربوط به سئو داخلی وبسایت، با ایجاد لینک های خارجی معتبر در سایت هایی با ارزش دامنه بالا و همچنین ساخت تیزرهای تبلیغاتی اختصاصی، سئو خارجی سایت نیز انجام شد. پس از گذشت مدت زمان اندک، سایت فوراور با سرچ کلمات کلیدی مانند “محصولات فوراور”، “فوراور”، “بهترین خمیردندان دنیا” و تمامی کلمات کلیدی فارسی مرتبط با محصولات این برند، رتبه اول یا دوم گوگل را کسب نماید.

با مقایسه میزان کلیک بر روی صفحات مختلف سایت از سال گذشته تا به امروز، می توان گفت که تعداد کلیک سایت فوراور ایران از تعداد 550 کلیک در روز به 2800 هزار ارتقا پیدا نموده است. علاوه بر این، میزان ایمپرشن سایت نیز از 3500 مرتبه در روز تا 9500 مرتبه افزایش پیدا کرده است. به طور کلی در طی یک سال گذشته، تعداد کل ورودی سایت میزان 665 هزار کلیک و تعداد کل ایمپرشن ها 65/2 میلیون بوده که برای یک سایت پر رقابت، مقدار قابل توجهی می باشد.

لازم به ذکر است که پس از آپدیت گوگل در تاریخ 5 می سال 2020، سایت فوراور ایران، برخلاف بسیاری از سایت های دیگر که دچار افت قابل ملاحظه رتبه کلمات کلیدی و میزان ایمپرشن شده بودند، ارتقا رتبه پیدا کرد. این امر نشان دهنده بکارگیری از روش های اصولی و صحیح، در زمینه سئو داخلی و خارجی سایت خواهد بود.